sobota, 21 sierpnia 2010

Propozycje botków ze strony polki.pl

     Dziś przeglądając internet w poszukiwaniu materiału na posta znalazłem na stronie polki.pl parę propozycji botków z różnych firm i od różnych projektantów. Skomentuję je teraz abyś mogła lepiej dokonać wyboru.




Chcę zacząć od tych, bo według mnie są okropne. Materiał wydaje się być dobry ale fason przypomina mi rolnicze gumiaki i na pewno niechciałbym być widziany publicznie z dziewczyną w takich butach!





Te są już dużo lepsze i skierowane tylko do formalnych sytuacji. Jednakże nie podoba mi się pomysł botków ze skóry. Najładniej wyglądają te z zamszu.











Lepsze od poprzednich. Fason bardzo ładny, jednak znowu skóra.













Bardzo oryginalny fason. Dla pewnych siebie dziewczym. Ale można z nimi zdziałać cuda.












Te botki przypominają mi najbardziej klasyczne i najbardziej tradycyjne botki. Kolor bardzo odróżnia je od reszty jednak sukienka dla stonowania, najlepiej mała czarna i będziesz wyglądać świetnie.













I to już ostatni model. Ale za to najpiękniejszy. Zapewniam cię, że nieważne czy będziesz je nosić do sukienki, czy włożysz w nie rurki, będziesz wyglądać w nich bajecznie.













Kliknij tu aby wyświetlić artykuł

Mam nadzieję, że dzięki mojej pomocy, przy najbliższych zakupach, nie będziesz miała problemów z wyborem i stworzysz przepiękną kreację.

Mateusz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails