sobota, 4 września 2010

Botki o oryginalnym fasonie

W dzisiejszym poście będę mówił o oryginalnym fasonie botków.

Jak za pewne wiesz istnieje zasada, że buty nie powinny być najbardziej wyróżniającą się częścią stroju. Według mnie jest to kompletna bzdura. Wystarczy, że sprawisz, by nic innego nie walczyło z butami o uwagę. Czyli na przykład błyszczące buty lub jak w tym przypadku botki o oryginalnym fasonie powinnaś zakładać tylko jeśli zakładasz sukienkę, która to zneutralizuje (mała czarna) lub na codzień bluzka i jeansy.

Dobra przejdźmy już do botków o których piszę.
Znalazłem je  na stronie wizaz.pl  zostały zamieszczone przez jedną z użytkowniczek. Prawdopodobnie kupiłe je już.


 Co je wyróżnia?
Ćwieki - to na pewno zwraca dużą uwagę.
Zamek z przodu - na pierwszy rzut oka, nie widoczny dla przeciętnego faceta szczegół ale bardzo ważny dla komfortu chodzenia.
 Kolor - dla mnie jak i dla większości facetów jest to kolor zielony. Wiem, wiem pewnie zaraz rzucisz mi jakimś kolorem o którym nigdy nie słyszłem, ale w każdym razie jest piękny.


Mam nadzieję, że po tym poście nie będziesz bała się eksperymentować ze swoim ubiorem, a przede wszystkim ze swoimi botkami.

Miłego dnia.

Mateusz






2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie botki damskie są idealne na jesienne i nawet zimowe dni. Ja swoją nową parę zamówiłam właśnie w https://butymodne.pl/botki-damskie-c55202.html i czekam kiedy do mnie przyjdą. Jak dla mnie taki buty są bardzo wygodne, bo ani za długie ani za krótkie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails